Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

RODO

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. informuję, iż:

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Maxima Brokers Group” Sp. Z O.O; REGON 243088848; NIP: 573 28 43 568; KRS 0000438691z siedzibą przy: ul. Kilińskiego 49, 42-200 Częstochowa reprezentowana przez:
    Elwira Pidzik – Prezes
    Łukasz Skoczyński – Członek Zarządu.
  • W sprawie ochrony swoich danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@maxima-brokers.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby: Częstochowa 42-200, ul. Kilińskiego 49.
  • Cele i podstawy prawne przetwarzania. Będziemy przetwarzać Pana/Pani dane:
    a. w celach kontaktowych na podstawie udzielonej zgody (przepisy RODO);
    b. w celu uzyskania pełnomocnictwa aby reprezentować Pana/Panią przed Towarzystwem Ubezpieczeniowym na podstawie udzielonej zgody (przepisy RODO);
    c. w celu przygotowania odpowiedniej oferty ubezpieczeniowej na podstawie udzielonej zgody (przepisy RODO);
    d. w celu wystawienia polisy ubezpieczeniowej lub umowy flotowej na podstawie Ustawy z dnia 15.12.2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń Dz.U. z dnia 29.12.2017 r.
    e. w celu likwidacji szkody na podstawie Ustawy z dnia 15.12.2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń Dz.U. z dnia 29.12.2017 r.
    f. w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby ich wykazania;
    g. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu zgodnie z przepisami RODO;
    h. w celach analitycznych (lepszego doboru usług do potrzeb naszych Klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych Klientach, analizy finansowej naszej spółki itp.) będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    i. w celu oferowania Pana/Pani przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem Pana/Pani potrzeb, czyli profilowania, będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  • Okres przechowywania danych. Będziemy przechowywać Pana/Pani dane przez okres:
    a. Pana/Pani dane osobowe wynikające z zawarcia umowy będą przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia z umowy, czyli przez okres 20 lat.
    b. do czasu realizacji celu na jaki zostały pobrane.
    c. dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody możemy przetwarzać do czasu wycofania tej zgody lub jeśli dane te się zdezaktualizowały.
    d. Jeżeli nie dojdzie do zawarcia umowy w ciągu trzech miesięcy od złożenia Panu/Pani przez nas oferty, dane osobowe związane z ofertą do tej umowy zostaną niezwłocznie usunięte, z wyjątkiem danych potrzebnych do marketingu bezpośredniego.
    e. dane przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego produktów i usług możemy przetwarzać do czasu wpłynięcia sprzeciwu względem ich przetwarzania w tym celu lub jeśli się zdezaktualizowały.
  • Odbiorcy danych.
    Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazywane:
    a. naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi, podmiotom zaangażowanym w proces, instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy, ZUS, lub innym.
    b. naszym podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym) np. firmom księgowym, prawniczym, informatycznym, agencjom marketingowym, windykacyjnym, z którymi zawarliśmy Umowy Powierzenia aby dane były w odpowiedni sposób chronione.
    dane są też przekazywane do Towarzystw Ubezpieczeniowych, w których przygotowywane są oferty oraz zawierane polisy ubezpieczeniowe.
  • Jakie ma Pan/Pani prawa wynikające z RODO:
    a. w dowolnym momencie, zażądać dostępu do przetwarzanych danych osobowych,
    b. poprawić błędne dane osobowe,
    c. zażądać aby administrator przerwał przetwarzanie i usunął dane osobowe,
    d. zażądać, aby przetwarzanie danych osobowych zostało ograniczone,
    e. skorzystać z prawa do przenoszenia danych,
    f. wycofać zgodę na określone przetwarzanie (w przypadku udzielenia takiej zgody)
    g. sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych.
    h. w każdej chwili jest pan/Pani uprawniony/a do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Administrator przetwarza dane wyłącznie zgodnie z prawem w taki sposób, aby nie doszło do naruszenia podstawowych praw osoby, której dane dotyczą. Przetwarzanie danych w naszej placówce zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniona będzie co najmniej jedna z poniższych podstaw prawnych: a. osoba, której dane dotyczą wyrazi zgodę na przetwarzanie w jednym lub większej licznie określonych celów;
    a. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy;
    b. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego lub umowy międzynarodowej;
    c. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu administratora.
  • Zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
    Stosujemy profilowanie. Podejmowanie decyzji w sposób zautomatyzowany do celów zawarcia polisy jest niezbędne do celu zawarcia lub wykonania łączącej nas umowy.
    Podejmowanie decyzji w sposób zautomatyzowany do celów przedstawienia oferty warunków ubezpieczenia i odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 15.12.2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz.U. z dnia 29.12.2017 r.)
    Podejmowanie decyzji w sposób zautomatyzowany do celów ankiety „Analizy potrzeb” odbywa się na podstawie udzielonej przez zgody.
    Jeżeli Pan/Pani kwestionuje wynik profilowania, można zgłosić reklamację na adres naszej siedziby.
    Reklamacja i weryfikacja wyniku profilowania zostanie rozpatrzona w sposób niezautomatyzowany. Prosimy podać informacje, które Twoim zdaniem uzasadniają nietrafność naszej oceny. Możesz też zostać poproszony o takie informacje później.
    Reklamacja zostanie rozpatrzona przez osobę o odpowiednich kompetencjach i upoważnieniu do podejmowania decyzji.
  • Nie wysyłam danych do Państw Trzecich.
  • Bezpieczeństwo Państwa danych: Administrator wdrożył niezbędne środki techniczne i organizacyjne oraz dokonał oceny skutków dla ochrony danych aby dane były odpowiednio chronione.